30 maj, dubble-0 negative

Inatt har jag hostat något förbannat och jag vet inte om det är pollen eller en lättare förkylning som utgör det hela. Irriterande är det, så mycket vet jag! La mig i, nästintill, sittande ställning efter att ha försökt somna en bra stund och först då lyckades jag. Nu är dock nacken ett bekymmer för sig också. Mycket klag och det kommer lite till: halsen svider eftersom den är sönderhostad, huvudet är tungt som cement och näsan måste snytas stup i kvarten. Man måste bara älska sommarens negativa sida; speciellt denna! Gravid som man är får jag som pricken över i:t inte äta tabletter mot pollen, bara ögondroppar och nässpray :( Det är som att plågas långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0