16 november, vänner

 
En ärlig bekännelse: Jag är riktigt dålig på att ta hand om mina vänner :( Det är verkligen sant!
 
I grund och botten handlar det mest om att jag trivs med att bara sitta hemma och mysa i soffan med familjen, en vardag lika mycket som en helg. Kalla mig vad ni vill, men Fredrik är det bästa som hänt mig och jag är fortfarande sådär barnsligt kär i honom att tiden tillsammans är riktigt underbar.
 
Men nu när man är föräldraledig finns det egentligen en himla massa tid mitt i vardagen som borde utnyttjas mer än vad den egentligen gör. Ska från och med nu försöka försöka försöka att förbättra mig! Sms:a ett "hej, vad gör du", eller ringa lite spontant och se om man kan ses, ta en fika, luncha eller bara facebook-chatta. Simple as that :)
 
Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Lycka till - beteendet ligger lite i släkten men bör ändras..... Nyårslöfte kanske?

Svar: HAHA! Aa jag tror med på att det är släktdrag ;) Ska göra mitt bästa för att bli bättre i alla fall :)

2012-11-16 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0