17 september, ringa samtal

 
Varför säger man "sova middag" när det enligt klockan är lunch? Hur som helst sover barnen middag och själv har jag passat på att, i lugn och ro, ringa några samtal.Tycker egentligen inte om att ringa runt och så fort dom svarar på andra sidan glömmer jag nästan bort vad jag ska säga. Kanske är det en slags fobi jag har?! :)
 
Har ringt till Trygg-Hansa, Länsförsäkringar, Storken och Folktandvården. Ska ringa till prästen och boka in ett dopdatum till vår prinsessa med, men det var bara öppet till tolv så jag gör ett nytt försök imorgon igen. Skönt när allt är gjort så det inte längre finns några "måsten-samtal" kvar.

Kommentarer
Postat av: Millan

Man kanske säger så för att man ska sova ända TILL middag? :D
Och jag delar din fobi, jag har massor samtal jag borde göra, men jag drar mig in i det sista..

Svar: Det har du rätt i :) Nej, precis, jag väntar med tills det nästan är för sent att ringa. Usch! :)

2012-09-17 @ 13:28:00
URL: http://mammami.se
Postat av: Malin

Jag gillar inte heller att ringa sånna där samtal.. Jag brukar ha lite en fusklapp med vad jag ska ta upp så jag ibte glömmer något, annars brukar jag få ringa en gång till bara för att jag gjort just det - glömt något ^^
Har dock ringt mina 4 samtal för dagen så jag kan släppa det för tillfället och återgå till den roliga städningen.. Yay ><

Svar: Det är en smart grej, att ha fusklappar :) Men städning är mycket skönare än att sitta i telefon ;) Tycker jag ialla fall.

2012-09-17 @ 14:23:05
URL: http://muwlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0