19 april, redan fredag

 
Det känns som den här veckan bara sprungit iväg! Precis som alla andra ;) Ska verkligen anstänga mig för att få uppdateringen att fungera bättre!
 
Dom älskade liljorna på bilden är som allra finast nu, fullt i blom och glädjer mig varje gång jag är i köket :) Fick dom av vännerna vi hade hos oss i fredags, så dom har god livslängd.. eller är det min förtjänst?! ;)
 
William bestämde sig för att somna för ungefär fem minuter sen :/ Men eftersom det är helg känns det lite som det kvittar. Alicia sitter och leker på golvet samtidigt som hon då och då ropar på mig :) Lillan har sedan någon vecka tillbaka börjat säga mamma så fort hon vill mig nåt  ♥ Fast det tråkiga, men ack så enkla, gnället fungerar ju det med.. bäst att se vad hon vill ;)

Kommentarer
Postat av: Mami

Härliga liljor

2013-04-20 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0