25 november, det är visst nån som är tillbaka

Var ett tag sen sist! Fyra månader har passerat och man har varit med om en del berg-och-dalbanor, positiva liksom negativa - thats life I suppose ;) 
 
Förra veckan låg ett brev från jobbet i lådan innehållande schemat för nästa år, i februari är det sagt att jag ska komma tillbaka och gå all in på heltid. I torsdags låg ett annat kuvert i lådan med barnens dagisplaster, som jag idag ringde och tackade ja till. Andra småbarnsfamiljers vardag blir snart verklighet på Prästtorpsgatan också, ångesten är maxad! ;) 
 
Får snart kaffebesök av min kära vapendragare till syster och hennes familj, dags att ladda kaffebryggaren!

Kommentarer
Postat av: Mami

Yes, välkommen tillbaka.

2013-11-25 @ 16:06:26
Postat av: Millah

Men älskade du! Det här såg jag NU!!! :O
Glad första advent, även om jag vet att den inte är så glad hos er. :( <3

2013-12-01 @ 11:24:57
URL: http://camisundberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0